Bekijk hieronder onze
Veelgestelde vragen

We streven ernaar om je bestelling binnen 2-4 werkdagen te bezorgen. Je ontvangt een e-mail van de vervoerder zodra je pakketje onderweg is.
Als je je afvraagt waar je pakketje is, maak je geen zorgen – je kunt deze bij elke stap volgen! Ga naar onze website en log in. Klik op ‘volg mijn pakket. Je zou dan de tracking informatie voor je pakketje moeten zien. Dus leun achterover, ontspan, en wacht tot je Noa May bestelling aankomt!

In sommige gevallen vermeldt de vervoerder in de app of de tracking code dat je pakketje bezorgd is, terwijl je nog niets ontvangen hebt. Ga eerst bij je buren kijken, misschien heeft de bezorger het daar afgegeven en is hij vergeten je een berichtje te sturen. Is dit niet het geval? Dan gaan wij natuurlijk meteen voor je op onderzoek. Neem in dit geval contact met ons op via support@noamay.nl.

Op dit moment is het niet mogelijk om als bezorgadres een afhaalpunt op te geven, of om van te voren de bezorgtijd te selecteren. Maar, dit kan je wel doen bij PostNL zodra het pakketje onderweg is. We raden je altijd aan de app van je vervoerder te downloaden voor de beste updates en eventuele aanpassingsmogelijkheden, of kijk in de e-mail die je ontvangt zodra je bestelling onderweg is om te zien welke opties je vervoerder biedt.
Heb je de levering gemist? Geen zorgen! De meeste vervoerders zullen proberen je pakketje opnieuw te bezorgen. Je kunt bij je koerier (in de app of via de tracking link die je van hen via e-mail hebt ontvangen) kijken of je een nieuwe bezorgtijd kunt selecteren. Zo niet, dan kan ons team je verder helpen.
Als je je pakketje niet hebt ontvangen, kun je eerst de app of trackingcode van de koerier (die je via een e-mail van hen hebt ontvangen) controleren op een statusupdate. Soms kan het een extra dag of twee duren voordat een levering arriveert, dus wacht even voordat je contact met ons opneemt. Als je je pakketje na een paar dagen nog steeds niet hebt ontvangen en de status van de koerier niet verandert, neem dan contact met ons op voor ondersteuning en we helpen je graag verder!
We begrijpen dat er soms foutjes worden gemaakt, of dat je iets moet veranderen! Wij zijn er om je te helpen, neem contact met ons op als je je bestelling wilt annuleren. Als de bestelling nog niet door ons is verwerkt, kunnen we die misschien voor je annuleren. Anders zul je de bestelling moeten ontvangen, om vervolgens een retour in gang te zetten.
Wij willen dat je shoppingervaring probleemloos verloopt! Daarom hebben we meerdere betaalwijzen waaruit je kunt kiezen:
Met iDEAL betaal je direct voor je bestelling via online bankieren van een van de deelnemende banken. Je betaalt in een paar stappen:

1. Selecteer iDEAL als betaalwijze tijdens het afrekenen
2. Selecteer je bank in de lijst
3. Je wordt doorgestuurd naar online bankieren van je bank waar je inlogt zoals je gewend bent
4. Bevestig je betaling. Omdat je betalingsgegevens al zijn ingevoerd, hoef je ze niet in te vullen
5. Je bank toont direct een betalingsbevestiging
6. Je gaat terug naar Noamay.nl en je aankoop en betaling zijn voltooid!
Als je creditcard aankoop is goedgekeurd, wordt het geld direct gereserveerd en ontvang je een bevestiging van de bestelling per e-mail. Je creditcard wordt gedebiteerd zodra we je bestelling verzenden. Als de creditcardtransactie niet geaccepteerd wordt, dan wordt je bestelling geannuleerd. Neem in dat geval contact op met je bank of creditcardmaatschappij.

Voor het gebruik van Afterpay betaal je € 1,- transactiekosten. Na ontvangst van je bestelling ontvang je per mail een betaaloverzicht. Je kunt nu gemakkelijk het orderbedrag binnen 14 dagen betalen.

Je kunt je giftcard gebruiken om je hele online aankoop te betalen of in combinatie met een andere betaalwijze betalen.
Als je niet tevreden bent met je ontvangen items, kun je die tot twee weken na ontvangst in originele verpakking terugsturen. Geef je retour aan ons door, via dit retourformulier. Als je ons niet op de hoogte brengt voor je met het retourproces begint, kunnen we je retour niet verwerken.
Zodra we overeengekomen zijn je een terugbetaling te geven, verwerken we die binnen enkele dagen, maar niet later dan 14 dagen. We laten je weten wanneer we de terugbetaling verwerkt hebben. Het kan echter soms tot 14 dagen duren voor de terugbetaling op je rekening verschijnt, afhankelijk van je bank, echter verwerken de meeste Nederlandse banken deze binnen 3-5 werkdagen. Dus als je de terugbetaling niet meteen ziet, maak je geen zorgen! Het zou spoedig moeten verschijnen.

Giftcard

Je kunt onze giftcard zowel in de fysieke Noa May store als in de online store gebruiken. Beide giftcards kunnen worden gebruikt als aanvulling op alle betaalwijzen hierboven aangegeven.
Online betalen met een giftcard in een paar stappen:
1. Selecteer ‘Giftcard toevoegen’ onder betalen tijdens het afrekenen 2. Vul het nummer van de giftcard in op het popup-scherm in.
Je kunt je giftcard gebruiken om je hele online aankoop te betalen of in combinatie met een andere betaalwijze betalen.

Ontvang 10% korting
als welkomstcadeau

Wij houden jou op de hoogte van onze nieuwe producten en exclusieve aanbiedingen.